Тому основною
концептуальною ідеєю нашої школи є створення умов для формування цілісно
благополучної особистості учня.
Цілісне
благополуччя ми розуміємо як сукупність духовно-морального, психічного,
фізичного і соціального благополуччя. Зокрема, стан задоволення потреби дитини
в оволодінні духовною культурою суспільства, усвідомлення і осмислення найвищих
нематеріальних цінностей, що виражаються в багатстві духовного світу дитини, її
ерудиції й емоційних запитах відповідає духовно-моральному благополуччю.
Адже якісно
нову демократичну державу можуть створити лише свідомі, благополучні громадяни,
які люблять Україну, свій народ, націю і готові самовіддано служити їх
інтересам. Тому національно-патріотичне виховання займає провідну роль у
вихованому процесі нашого закладу.
Завдяки
результатам педагогічних досліджень достеменно встановлено, що 40 % від
загального обсягу виховних впливів на особистість дитини здійснює освітнє
середовище, в якому вона перебуває. Більшу частину, а саме 60%, здійснюють інші
джерела впливу – сім’я, однолітки, позашкільні освітні заклади.
Тож для якісної
реалізації національно-патріотичного виховання потрібна була системна робота,
яка передбачала забезпечення гармонійного співвідношення різних напрямів,
засобів, методів виховання дітей у процесі навчання і позакласної діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар