Вступ


У різні часи та епохи, в усіх цивілізованих державах сім’я, школа, суспільство ставили перед собою завдання – виховати цілісно благополучну та конкурентоспроможну особистість.
Тому основною концептуальною ідеєю нашої школи є створення умов для формування цілісно благополучної особистості учня.
Цілісне благополуччя ми розуміємо як сукупність духовно-морального, психічного, фізичного і соціального благополуччя. Зокрема, стан задоволення потреби дитини в оволодінні духовною культурою суспільства, усвідомлення і осмислення найвищих нематеріальних цінностей, що виражаються в багатстві духовного світу дитини, її ерудиції й емоційних запитах відповідає духовно-моральному благополуччю.
Адже якісно нову демократичну державу можуть створити лише свідомі, благополучні громадяни, які люблять Україну, свій народ, націю і готові самовіддано служити їх інтересам. Тому національно-патріотичне виховання займає провідну роль у вихованому процесі нашого закладу.
Завдяки результатам педагогічних досліджень достеменно встановлено, що 40 % від загального обсягу виховних впливів на особистість дитини здійснює освітнє середовище, в якому вона перебуває. Більшу частину, а саме 60%, здійснюють інші джерела впливу – сім’я, однолітки, позашкільні освітні заклади.
Тож для якісної реалізації національно-патріотичного виховання потрібна була системна робота, яка передбачала забезпечення гармонійного співвідношення різних напрямів, засобів, методів виховання дітей у процесі навчання і позакласної діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар

У цьому методичному посібнику ми узагальнили роботу з національно-патріотичного виховання в нашій школі. Тут ви можете знайти мод...