Після опрацювання раніше представленої моделі національно-патріотичного виховання у ЗНЗ педагогогам пропонують долучитися до обговорення цієї моделі. Просять зробити висновок про те, чи всі учасники навчально-виховного простору включені до цієї моделі та озвучити свої зауваження.
Після обговорення голова методичного обєднання звертається до педагогів словами П.Полянського: "Коли я кажу про ресурси, я також маю на увазі вчителя. Ми можемо моделювати і фантазувати про що завгодно, але будь-яка реформа в освіті відбувається або не відбувається залежно від того, що робить педагог, зачинивши за собою двері класу".
Тому іще однією складовою моделі національно- патріотичного виховання є робота з педагогічним колективом.
Заключна вправа «Ідеальний вчитель»
Членам методичного об’єднання пропонують створити модель ідеального вчителя, який власним прикладом виховає цілісну, духовно багату особистість. Для цього учасники семінару діляться на дві групи і методом мозкового штурму створюють таку модель. Але завдання ускладнюється тим, що одна команда використовує лише іменники а друга – дієслова.
Після обговорення кожна команда представляє свою модель. Члени іншої команди можуть доповнювати виступ.
Обговорення завершуються словами Ш.Амонашвілі про його бачення ідеального вчителя:
Я – Учитель.
Я- Любов і Відданість, Страждання і Жаль.
Я - Істина і Серце, Совість і Шляхетність.
Я – Шукач і Обдаровувач, Жебрак і Багатий.
Я – Учитель і Учень, Вихователь і Вихованець.
Я – Прокладач Шляху і Художник Життя.
Я – Притулок Дитинства й Колиска Людства.
Я- Усмішка майбутнього і Смолоскит Сущого.
Я – Учитель від Бога і Його Помічник.
Немає коментарів:
Дописати коментар